Sommarlov – som de har längtat! Myran och hennes klasskamrater firar. Myrans bästis åker hem, medan Myran följer med två killkompisar på efterfest. Men festen urartar och de två killarna utsätter Myran för en våldtäkt. För Myran följer en fruktansvärd tid. Rädslan, polisförhören och rättegången. Hur ska hon kunna leva vidare? Och hur ska hon kunna komma tillbaka till skolan där alla vet vad som har hänt?
ArbetstitelKort kjol (lättläst)
Standardpris279.00
Illustrerad
Orginaltitel
Åldersgrupp12-15
BandtypInbunden
Recensionsutdrag
Läsordning i serie
MediatypBok
AvailableToOrder
IsContractProduct
Inlaga
Sidor99
Publiceringsdatum2020-08-13 00:00:00
FörfattareChristina Wahldén
erpOwnsPrice
Kort BeskrivningSommarlov – som de har längtat! Myran och hennes klasskamrater firar. Myrans bästis åker hem, medan Myran följer med två killkompisar på efterfest. Men festen urartar och de två killarna utsätter Myran för en våldtäkt. För Myran följer en fruktansvärd tid. Rädslan, polisförhören och rättegången...
Storlek
Färg
IsBokinfoProduct
SeriesTitle
BokinfoStatusCode21